Start trainingen seizoen 2021-2022

Op maandag 23 augustus zijn de eerste trainingen voor de senioren weer gestart! De trainingen voor de jeugd beginnen weer vanaf maandag 30 augustus en de eerste minitraining is op vrijdag 3 september. Als de tweede trainingen doorgaan zullen ze starten in de week van 20 september (als je je wilt inschrijven hiervoor, doe dit dan vóór 13 september via het webformulier!).

De exacte trainingstijd en dag voor je eigen team kun je vinden op de pagina met het trainingsoverzicht. Voor de teamindeling kan worden uitgegaan van de conceptindeling die eerder is gemaild of de afspraken die gemaakt zijn met de Technische Commissie. Er kunnen nog wat kleine wijzigingen optreden in de teamindeling. De definitieve teamindeling wordt later in september bekend gemaakt. Voor de mini’s zal de teamindeling ook pas in september volgen.

Ben je net lid geworden of past je oude wedstrijdshirt niet meer? Je kunt een nieuw wedstrijdshirt bestellen via het webformulier. Mini’s hoeven geen wedstrijdshirt te bestellen.