Inschrijfformulier VCO

technische commissie, zij kijken of er een geschikte plek voor je is. Vul hierna onderstaand formulier in. Als je competitie (wedstrijden) gaat spelen, vergeet dan niet om ook een pasfoto te uploaden en een wedstrijdshirt te bestellen. De aanmelding geldt voor het hele seizoen, lopend van 1 juli van het lopende jaar tot en met 30 juni van het volgende jaar. Het lidmaatschap wordt automatisch met één jaar verlengd, tenzij het schriftelijk en vóór 1 juni is opgezegd. Is het nieuwe lid jonger dan 18 jaar, dan dienen de contactgegevens van ouders/verzorgers ook ingevuld te worden.
Wil je ook graag een tweede training volgen? Kijk dan hier voor meer informatie over de tweede trainingen en schrijf je in.