Inschrijven en contributie

minicoördinator)

.

• Tussentijds opzeggen door overmacht? Dat kan gebeuren. Er is echter al rekening gehouden met jouw aanwezigheid op de trainingen en wedstrijden, waarvoor VCO zaalhuur betaalt en de trainers een vergoeding biedt. In het reglement staat wanneer je in aanmerking komt voor restitutie van je contributie.

Later inschrijven

Kom je in de loop van het seizoen bij VCO spelen? Dan hoef je vanzelfsprekend niet de volledige contributie te betalen. Op de bondscontributie kunnen we geen korting geven.

• Vanaf 1 november: 75% van de verenigingscontributie
  • Vanaf 1 januari: 50% van de verenigingscontributie
  • Vanaf 1 maart: 25% van de verenigingscontributie

Contributie

Volleyballen kan ook bij VCO helaas niet gratis. Van de contributie wordt niet alleen de zaalhuur betaald, wij dragen ook een deel af aan de Nevobo en geven onze trainers en trainsters een vrijwilligersvergoeding. In onderstaande tabel vind je de contributie voor het seizoen 2023/2024.

Je ontvangt tijdig bericht van onze penningmeester over het betalen van de contributie, dit is altijd in het najaar. Wil je de penningmeester helpen? Vul dan alvast het machtigingsformulier in voor de automatische incasso en mail deze naar de penningmeester.

Omschrijving Contributie
Competitielid senioren € 318
Competitielid junioren € 250
Competitielid recreanten € 232
Trainingsleden (senioren, junioren, recreanten) € 157
Mini’s € 165 (incl. €5 shirthuur)
Extra training € 89
Inschrijfgeld nieuwe leden € 0 (geen extra kosten)
Inschrijfgeld nieuwe mini’s € 0 (geen extra kosten)

* De contributie is inclusief de bondscontributie (€ 15,00) en de verplichte bijdrage aan het Sportstimuleringsfonds (€ 2,50)

Wedstrijdshirts

Een nieuw shirt voor (jeugd)leden en recreanten kost € 43. Heb je nog een shirt nodig? Vul het formulier in om er eentje te bestellen.
Voor mini’s verkopen we in verband met de snel groeiende lijven geen shirts, maar vragen we een verplichte bijdrage van € 5 om de komende jaren te kunnen sparen voor nieuwe shirts.

Wij hebben momenteel geen shirtsponsor. Op onze nieuwe shirts staat wel het logo van de Stichting Spieren voor Spieren, omdat wij deze stichting een warm hart toedragen.