Ruimte voor spelers 3e en 4e klasse!

Het zweet van afgelopen seizoen is nog niet opgedroogd of we zijn alweer bezig met de indeling voor volgend seizoen!

Om heren 3 (4e klasse) en dames 3 (3e klasse) en dames 4 (4e klasse) nog beter te bezetten, zijn we voor aankomend seizoen op zoek naar spelers.

Afgelopen seizoen werd heren 3 tweede in hun poule, maar liepen zij de promotie na een spannende wedstrijd nét mis. Lijkt het je dus leuk om in de top van de 4e klasse mee te spelen, kom dan eens met ons heren 3 meetrainen!
Dames 3 zal aankomend jaar een gezellig damesteam worden met zowel nieuwe als huidige leden. Afgelopen seizoen werd dames 3 tweede in de derde klasse!
Dames 4 heeft de afgelopen jaren veel nieuwe (trainings-)leden erbij gekregen en is een gezellig damesteam met zowel jonge als wat meer ervaren speelsters. Zij behaalden het afgelopen seizoen een stabiele 6e plek in de vierde klasse.