Gevolgen persconferentie 26 november

Beste VCO’ers,

Het zal jullie niet ontgaan zijn: de overheid heeft in de persconferentie van vrijdag 26 november aangekondigd dat bijna alles vanaf 5 uur ’s middags sluit.

Dat geldt helaas ook voor de amateursport (trainingen en wedstrijden). We kunnen dus in ieder geval tot en met 18 december niet trainen op maandagen, woensdagen en vrijdagen, en geen wedstrijden spelen*. De coronacommissie kijkt wel naar mogelijkheden en animo voor trainen in het weekend, voor 17:00 uur. Wel moeten we nog bericht van Nevobo krijgen over wenselijkheid van het verplaatsen van trainingen, en wat de gevolgen van de nieuwe maatregelen zijn voor de competitie.

We houden jullie op de hoogte van wijzigingen. In de tussentijd: hou vol, en hopelijk zien we elkaar snel weer!

Groeten,

Het bestuur (Heleen, Sander, Ivar), met dank aan de coronacommissie (Carina, Martijn, Patrick)

* Met uitzondering van de wedstrijd van MA1 op 4 december om 11 uur – tenzij die door de tegenstander of Nevobo ook uitgesteld wordt. Houd de app in de gaten.