XR1 vierde bij NK Recreanten

Na het behalen van het kampioenschap bij de regionale competitie heeft VCO XR1 op 3 juni 2023 een knappe vierde plaats veroverd op het Nederlands Kampioenschap (NK) volleybal, in felle concurrentie met 12 regionale kampioenteams uit het hele land. De spelers van VCO XR1 hebben hard gewerkt en hun uiterste best gedaan, aangemoedigd door hun supporters. Tijdens de poulewedstrijden in de ochtend behaalden ze de tweede plek en konden ze door naar de kruisfinale. Bij deze spannende wedstrijd waren de teams echt aan elkaar gewaagd en werd het gelijkspel. Doordat de tegenstander net iets meer punten had zat de finale er niet in voor het Oegstgeester team. Maar het NK zal door VCO XR1 worden herinnerd als een dag vol onvergetelijke momenten. De vierde plaats is een prestatie om trots op te zijn!