Nieuwjaarstoernooi 5 januari 2018!

VCO Nieuwjaarstoernooi !
Bij deze willen we jullie herinneren aan het nieuwjaarstoernooi dat aankomende vrijdag
5 januari vanaf 20:00u in de Cuyl plaatsvindt (start toernooi 20:30u). Het toernooi heeft dit jaar een ijs- en ijskoud thema: Frozen. Dus zet je feest- of sneeuwmuts op en kom lekker volleyballen!
Naast de senioren en A- en B-jeugd van VCO zijn ook vrienden, collega’s, familieleden en andere volleybalfans van harte welkom.
" target="_blank" rel="noopener">accie@volleybalcluboegstgeest.nl of je last minute op vrijdagavond inschrijven.
Kosten 3 euro per persoon

Spieren voor Spieren
Naast het volleyballen vinden wij het ook belangrijk om geld in te zamelen voor het goede doel Spieren voor Spieren. Op 5 januari willen wij op de volgende manieren extra geld inzamelen:

Op de foto met Anna & Elsa
Vanaf 18:30u lopen onze VCO Anna & Elsa rond in de Cuyl, waar je tegen het betalen van een passende vergoeding met hen op de foto mag. Ook alle mini’s en C jeugd spelers zijn uitgenodigd om langs te komen in de Cuyl om op de foto te gaan en natuurlijk nog bij de clinic voor de oudere jeugd in de zaal te kijken.

VCO’s nieuwjaarsloterij
Heb je dit jaar niets gewonnen bij de oudejaarstrekking van de Staatsloterij? Treur niet en koop VCO nieuwjaarsloten. Vanaf 18:30u zullen er loten worden verkocht in de Cuyl, waarmee er zeer mooie prijzen te winnen zijn. Deze prijzen zijn aangeboden door de winkeliers uit Oegstgeest. Wij hopen dat niet alleen alle deelnemers van de clinic en het nieuwjaarstoernooi loten komen kopen, maar natuurlijk ook (de ouders van) mini’s, jeugdspelers en iedereen die wil bijdragen aan het goede doel.