Pubquiz 14 maart

Weet jij het verschil tussen pepernoten en kruidnoten? Hoeveel Spartanen er meevochten bij Thermopylae? Kun jij alle Democratische presidentskandidaten opnoemen? Doe dan zeker mee aan de roemruchte VCO PubQuiz! Hier heb je de uitgelezen kans om jouw algemene kennis te vergelijken met de rest van je favoriete sportvereniging.

Op zaterdagavond 14 maart vanaf acht uur ‘s avonds zullen de knappe koppen van VCO onder het genot van een biertje de degens met elkaar kruisen om te bepalen wie er het meeste weet van muziek, sport, film en alle andere randzaken die het leven interessanter maken. Vind jij dat je daarbij hoort te zijn? Schrijf je dan snel in bij Louise van Meeteren of Patrick Herfst of via Facebook.

Je kan teams vormen van maximaal vijf personen (of ter plekke bij een clubje aansluiten) en ook niet-VCO’ers zijn natuurlijk van harte welkom. De kosten zijn een luttele 10 euro per team en voor de winnaars staat uiteraard een mooie prijs klaar. Hoop jullie allemaal te zien op 14 maart!